2021. április 7., szerda

AZ EMBER EGY CSODA, BÁRMIT KÉPES MEGTENNI

 Pável Márta

Igaz vagy nem igaz sorozat

AZ EMBER EGY CSODA, BÁRMIT KÉPES MEGTENNI

 Azt gondolom, hogy a saját énünk felfedezése, hogy mi van bennünk, a legnagyobb felfedezés lehet az életünkben. De az egyik legnagyobb feladat is, ami sok embernek soha nem is sikerül. Másképp vannak az emberek nevelve, egyszerűen le vannak blokkolva, olyanok, mint a csirkék közt nevelt sas, akinek mondogatják, hogy „te sas, nem tudsz repülni, te csak csirke vagy”. S ha elhiszi magáról, akkor ennyi.

A mi AQUILA(SAS) csapatunkban a gyerekeket és a fiatalokat is arra neveltem, hogy nekünk minden lehetséges, bennünk hatalmas erő van, amit Istentől kaptunk, Vele mi legyőzhetetlenek vagyunk. Ha erre „kondicionáltam” őket kis koruktól fogva, látszik is az eredménye. Igaz, ezért kaptam bírálatot az egyházunk pár papjától, hogy én lelki elitet képzek. A mai napig nem értem, hogy miért baj ez, vagy tán nagyon is értem, hogy a lelki elitnek lesz tartása, tudni fogja, ki Ő. Az is igaz, hogy az ilyen embereket nehéz ájtatos szövegekkel. viselkedéssel megvezetni.

Hogy mi és ki az ember, milyen ismeretlen potenciái vannak, arra éppen az idegen lények is felhívják a figyelmet. Ez is egy ok, amiért szeretem az ufókat. Ők az életünket kissé megzavarják, de át is alakítják a tudatunkat, kihozzák belőlünk azt a lehetőséget, ami a földi embernél le volt súlyozva. Az idegen lények a kiválasztott egyéneknél sokszor indirekt módon is /akár humoros/ jeleket adnak. Lehet mondani, hogy ránk hatnak azzal, hogy olyan dolgokat cselekszenek körülöttünk, amik aha-élményt eredményeznek. Ebből ered az alábbi:

Igaz vagy nem, ki tudja?... A kezemen mindig elromlanak az órák - mostanában ugye telefonon nézem, nem is hordom-, de régen még szükséges volt a jó óra, ezért legalább 10 órám volt, hogy váltogathassam, mert nem bírták az energiát, ami bennem van. Tehát ezért váltogatnom kellett az órákat, de egyik reggel egyetlen egy órát sem találtam. Mozgósítottam a férjem, lányom, hogy legalább egy órát találjanak meg. Nem volt egy sem, mind eltűnt. (Gyanakodtam az ufókra…, mert szoktak hasonló dolgokat tenni velem. ) Pár nap múlva arra ébredtem, hogy a szekrényemen szépen sorba volt állítva, ott volt a 10 darab óra! Ezen nagyon jól szórakoztam, tudtam, hogy a szemnek láthatatlan lények voltak, és tudtam, hogy jelzést adtak nekem, hogy jó kedvvel itt vannak. Másrészt egy kis elgondolkodtatás is az idő természetéről, a tér-idő minden dimenzióban más értelmet nyer.

Igaz vagy nem, ki tudja?... Egy újabb emberi magasabb szintű működés, de ettől sokkal keményebbek is vannak ez csak gyenge kezdeti közlés.

Ha Isten is úgy akarja, megtudhatunk olyan dolgokat, amit különben nem. Nem azt állítom, hogy minden alkalommal meg lehet tudni a jövőt, de van, amikor meg lehet tudni, akkor, amikor Isten akarja. Pl. Ha elég finoman hangolt az ember, akkor a másiknak egy elkapott pillantása elég jelzés arra, hogy vigyázzon, még akkor is, ha csak hátulról néz…, de még a nyakunkon is lehet érezni a másik nézésének az indulatát. Ezeket megtanultam megjegyezni, még akkor is, ha pl. 10 év kell ahhoz, hogy igazolódjon, amit láttam, amit megéreztem. Sokszor az álom is ilyen előre jelző, számomra az is mindig bejött. Pl. Álmomban egy kollégám nekem készített mérget lötyögtetett egy lombikban, és közölte, vagy megiszom, vagy felmondok! Egy év múlva nem méreggel, de zsarolással megtörtént. Felmondtam.

Érdemes figyelni, mert sokra vagyunk képesek.

  Ebből mennyi az igaz, vagy nem igaz, döntsék el Önök. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése