2020. szeptember 16., szerda

IDEGEN LÉNYEK BEÜLTETNEK EMBEREKBE ESZKÖZÖKET?

 Pável Márta

IDEGEN LÉNYEK BEÜLTETNEK EMBEREKBE ESZKÖZÖKET?

Erről is sokat lehet hallani, s a többség butaságnak,  képzelődésnek tartja a jelenséget, kineveti, kigúnyolja, pedig nem kéne...

Kérdés az, hogy az emberek ennek a tudatával lelkileg, hogyan birkóznak meg. Nehezen, még akkor is nehezen, ha nem tudják káros-e vagy hasznos is nekik a behelyezett kis műszer. Világszerte sok ilyen beszámoló van, persze mindet elhiteltelenítik.

Magam jól ismerek olyan embert, akinek hosszú évekig volt ilyen eszköz a halántékában. Tett is róla, hogy meggyőzzön erről normális, nyitott embereket. Mindig megkérte az illetőt, kopogtassa meg a fejét mindkét halántékánál, s az illető (a felkért vizsgáló személy) mindig maga mondta; itt jobban kong valami. Ez a valami nem lehetett nagyobb 1 cm-nél. Nem fájt, de mikor eltávolították sok (kb. 15) év múlva, érzékenyebb maradt a helye. Ez a megbízható személy azt is állítja, hogy azóta is vannak fura kongóbb érzések a halántékánál, de most nem tartanak tovább pár hónapnál, úgy véli, többféle működésű eszközök lehetnek.

Miért tesznek az idegen lények eszközöket emberekbe? Nem hinném, hogy azért, amiért mi a kutyába tesszük, mert nekik nem gond senki követése, sem az, hogy ha bárhol is van, a kapcsolatfelvétel lehetősége.

Akkor miért teszik?  Erre több ötletem  is van. Egyik, hogy nyomon akarják követni azt, amit beletápláltak a tudatába, hogyan működik, hogyan változtatja meg az életét. Vagy kíváncsiak a tudati, szerkezeti működése hogyan változik, akkor, pl. ha tőlük egy jelet küldenek, az eszköz veszi, milyen különleges  hatással lesz az emberi lényre, vagy irányítható-e és mennyire? S az ebből eredő emberi  reakciókra is kíváncsiak lehetnek. Az is elképzelhető, hogy az általuk kijelölt, sok szempontból megfelelő személy amúgy beteg, és ők így javítják meg az egészségét. S lehet még sok nem is sejtett ok.

Ez az embereknek megalázó, visszaélés a szabadságunkkal, vagy nem? Azt gondolom, hogy valami szinten valamikor mi ebbe belegyeztünk, de ez lehet az én jószándékom is feléjük.

 

UFÓK: INCSELKEDÉSÜK, FIGYELEMFELHÍVÁSUK…

IGAZ, VAGY NEM IGAZ, DÖNTSÉK EL ÖNÖK…

Miután nő vagyok, sok gyűrűt hordok egyszerre, konkrétan mondjuk 6 db-ot. Ez a hat gyűrű két kezemen van elosztva, viszont nem szoktam áthúzogatni az egyiket a másikra, mivel a két kezemen egyik ujjam se egyforma, s így a gyűrűk sem. Ezek után különösen meglepő volt, hogy egyik reggel arra ébredtem, hogy a gyűrűim átcsoportosításra kerültek. 

Furcsa diszkomfort érzésem volt,  ránéztem a kezemre, elképedtem, mi ez?  Kiabáltam, hívtam a férjemet, nézze meg ő is, az összes gyűrű a jobb kezem középső ujjára lett áthúzva, és túllógott, csak a legkisebb tartotta az összeset, hogy le ne essenek. Viszont a kezemen  a gyűrűk feszítettek és a meglepetéstől sírva, s mivel tudtam, az ufók csintalankodása ez, nevetve is húzogattam le őket. Tudtam, hogy én nem lehettem, ahogyan a férjem sem, más meg nincs a házban.  Nem hagyott nyugton a dolog, hogyan csinálták. Este elmélkedésben leültem, és megnéztem, hogy mi hogyan történt, hogy csinálták,  hiszen ez volt a lényeg, hogy kapcsolatba lépjek velük.   

Ők megmutatták, egy érdekes bemutatót tartottak; az egyik kezemen a gyűrűt atomokra bontják - megvan hozzá a megfelelő erejük, illetve a képességük -, majd a memóriába került, és a másik kezemre pontos minta szerint átrakják / átsugározzák.   Számomra ez a technika - ez 40 éves történet - ismeretlen volt , ma már azért lehet róla hallani. Ez is a kapcsolatfelvétel egyfajta módja, egy kis móka.

Döntsék el Önök, hogy ez igaz volt vagy nem?

Ha igaz lett volna… látszik, van humoruk, kedvesen közelítenek, mielőtt súlyosabb közlendőik lennének,  előtte felkészítenek, incselkedve jelzik, jelen vannak. Óvatosan tapogatóznak, hogy a lény milyen formában van, van-e humora, képes-e jól reagálni,  hisztérikus görcs nélkül. Kérdezünk és kommunikálunk, tudunk…,  akkor onnantól kezdve tudják, hogy a lény alkalmas arra, hogy a kapcsolatot megteremtsék vele.  

Hát ez így történt, vagy nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése