2019. november 20., szerda

KÖSZÖNÖM

 Pável Márta

 

KEDVES OLVASÓIM, KÖSZÖNÖM!

tuzfa_ii.jpg

Nagy örömömre szolgál, hogy egyre jobban emelkedik az olvasók létszáma, különösen boldogság ez akkor, ha más lapokon elolvasom az UFO témában való hozzászólásokat. Csak elképedek, hogyan lehetek ilyen szerencsés, hogy nekem kulturált és megértő olvasók jutottak.

A napokban beleolvastam különböző ufós cikkek hozzászólásaiba, amelyek nekem elképesztő értetlenségről, zártságról, sokszor támadásról is tanúbizonyságot tettek. Rájöttem, örülhetek, hogy Önök sok mindent, újdonságot kibírnak. Hálás vagyok. Azt a következtetést kell levonnom, hogy Önök, kedves Olvasóim, intelligensek, befogadók, megértők, és főleg nyitottak.

Nagyon köszönöm Önöknek, mert visszaadják azt a hitemet, amiért érdemes ezt tennem.

Ígérem, hogy továbbra is csak igazat írok, s ami pedig hipotézis, vagy csak gondolkodom rajta, azt - mint eddig is tettem - jelezni fogom. Ez a felület nem az emberek becsapásáról szól, sőt ellenkezőleg, jelszavam: tiszta vizet a pohárba!

Köszönöm és kérem, hogy továbbra is látogassák oldalamat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése